tisdag 28 juli 2009

Snäll omgång

Jag hade tur denna gången! Jag kan gå upprätt och smärtan är inte så svår som förra gången.Men det är nog bäst att ta det lugnt ändå. Igår kväll ringde det en Idas dagiskompis mamma och sa att vi skulle lägga 100:- till en blomma till personalen. Det är klart som f*n att jag glömde det i morse när det enda jag tänkte på var att komma till dagis.

Och när jag kom hem hade jag lite ont och Elin somnade så jag orkade inte åka tillbaka med pengar. Hoppas nu bara det går bra att jag lämnar dom imorgon annars får jag åka hem till dom ikväll.

Jag är lite hungrig men vet inte vad jag ska hitta på till lunch. Är inte sugen på något och har ingen laga-mat-lust idag heller. Får väl steka pyttipanna till Magnus och Ida. Själv kan jag ta lite sparrissoppa. Smidigt och bra.

Nu är det bara en dag kvar på dagis och på fredag ska min stora tjej ha skolavslutning. Hon går ut lågstadiet. Fattar inte detta. Vart tog tiden vägen egentligen?

Näe om man skulla ta och försöka göra något lite försiktigt här hemma nu när allt är så lugnt.

Ida följde med en kompis hem idag. Det har hon längtat efter så hon har nog jättekul nu.

Ha en bra dag!

Kram Mia.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar