tisdag 28 juli 2009

Hundkatten Misse



Min lilla Misse är en hund född i en katts kropp. Igår smet han ut och efter en stund såg jag att han satt bredvid grannens katt långt ute på gärdet. Jag gick för att hämta honom och den andra katten blev rädd och sprang iväg. Misse sprang efter en liten bit men jag ropade att han skulle stanna. Då stannade han och tittade på mig. Kom hit, sa jag sedan. Då sprang han glatt mot mig och nästan viftade på svansen. Vad jag älskar denna goa katt.

Är så glad att Magnus sa till mig att åka och kolla på katten, annars hade han varit en liten kattängel nu.

Näe nu är det bäst att komma i säng. Jag är så trött för idag har vi kört mer hö och imorgon är det dax igen. Hoppas jag hinner sola lite innan. Vill verkligen få lite färg i ansiktet så jag slipper ha massa puder för att dölja det likbleka, haha.. Men jag har redan fått lite färg. Det bränner lite så det gäller att smörja in sig med solskydd så jag inte fjällar sen.

God natt alla goa läsare!

Kram Mia =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar