tisdag 28 juli 2009

Tortillapizza



Äntligen kan jag sätta mig ner en stund. Nu har vi öst in 5 lass hö. Har fått en blåsa vid vigselringen. Fy vad ont det gör.. Men det går ju över som tur är. Vi körde in ett par lass igår också och jag trodde jag skulle ha träningsvärk idag men näe.. Så det finns lite muskler där inne någonstans, haha..

Häromdagen gjorde jag tortillapizza. Den maten gick hem hos min pizzaälskande man vill jag lova =) Detta är min variant men man tar ju såklart den fyllning man själv gillar bäst!

Tortillapizza:

Tortillabröd

Tomatsås

Fyllningsförslag:

Strimlad skinka eller kassler

Tomater

Färsk oregano

Rödlök

Lägg tortillabröden på bakplåtspapper. Bred på tomatsås. Fyll med vad du vill. Grädda 10 minuter. Jag fuskade och hade färdigköpt kebabsås till. Så underbart god och detta slår färdigköpt pizza med hästlängder!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar