tisdag 28 juli 2009

Mycket att göra






Imorgon har jag tusen saker att göra känns det som. B la MÅSTE jag frosta av frysen för min lilla glassälskande dotter stängde inte frysen så nu har det frostat igen totalt och alla lådor är täckta med is.

Oj, mamma jag glömde! var förklaringen. Ungar, haha..

Idag har vi grillat marshmallows för första gången i mitt liv. Det var gott. Det påminde om något i smaken men jag kan inte komma på vad..

Elin fick också smaka lite och hon hade marshmallows runt hela munnen, haha

Jag satte på Elin ett par solglasögon och vad förvånad hon blev. Hon kollade runt och fattade verkligen ingenting. Jag låg dubbelvikt av skratt men lyckades ta en vettig bild i alla fall, hahaha.
Nu ska jag strax gå upp i sängen så man kan gå upp tidigt imorgon och grädda bröden jag har på jäsning i kylen. Jag gjorde mina goda underbara frallor och två limpor formbröd med fullkorn.

Min svärfar hittade kantareller åt mig idag så imorgon får det bli nybakat bröd med kantareller till lunch. Mmm, ska bli gott =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar