måndag 27 juli 2009

I och ur, I och ur


Jag är nog en av dom som innehar rekord i hur många gånger man kliver in och ur bilen varje dag. Hahaha.. Men så är det när man bor flera mil ifrån allt..

På morgonen sätter jag mig i bilen och när jag klivit ur bilen och lämnat barnen åker jag hem och då kliver jag ur bilen.

Sedan sätter jag mig i bilen igen och kliver ur bilen och hämtar Ida på dagis. Sedan åker jag hem och då kliver jag ur bilen.

Och när Sofie har lekt klart med sina kompisar flera timmar senare sätter jag mig i bilen igen, hämtar henne och sedan åker vi hem igen och då kliver jag ur bilen igen.

Ikväll har Sofie scouterna så då hämtar jag henne samtidigt som Ida men jag får skjutsa ner henne dit, komma hem, kliva ur bilen och vänta 1 timme ca. Sedan vid 20.00 ska jag återigen sätta mig i bilen och hämta henne och vid 20.30 är vi hemma och jag kliver ur bilen för sista gången denna dag.. *Suck*

Om jag handlar blir det någon eller några extra gånger så mellan 5-8 gånger per dag kliver jag i och sedan ur min bil..

Vad skulle jag göra utan min bil??

Usch den ser för tråkig ut med vinterdäcken.. Men till helgen ska sommardäcken på med sina fina fina fälgar =) Ojojoj vad snygg min pärla blir då ;-)

Ha nu en bra dag!

Kram Mia =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar