måndag 27 juli 2009

Skooholic

Den skyldige

Jag är är en skooholic. Jag har skor överallt känns det som. Igår tittade jag igenom garderoben och hittade två par som jag bara har använt en gång. Vad ska man göra med sådans skor. Tycker det är synd att slänga dom. Kanske man ska slänga upp dom på tradera. Men isåfall måste man ju skaffa kartonger. Undrar var man kan skaffa mindre kartonger.. Någon som vet?

Nu ska jag dammsuga upp jorden som ligger över halva vardagsrumsgolvet. Tack Misse.

Vad kan man annars hitta på idag? Jag har noll fantasi såhär på vintern. Tänk om det hade varit sommar.. Man hade kunnat åka och bada eller åka till en lekpark.

Näe bäst att sätta igång med dagens sysslor så man kan ägna sig åt barnen sedan.

Ha en bra dag!

Kram Mia.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar