lördag 4 augusti 2012

En bra men ganska kall morgon..

Vaknade av mig själv klockan 8 idag. Underbart. Ingen smärta heller. Bara ännu mer underbart. Men sommaren.. Var är den? Jag vill sola, bada och ha roligt med barnen i vattnet.
Snart är sommarlovet över. Och när man tänker efter. Vad har vi gjort egentligen? Vi har varit och badat här hemma en gång. Fast då var det kallt så jag gick aldrig i. Vi har varit i västervik i fem dagar. Då hade vi tur med vädret. Badade i havet och fick faktiskt ganska mycket färg på mig. Hade jättekul med barnen.
Men mer då? Hmm.. näe ingenting. Det har varit mycket kompisar för Ida i sommar så hon har ju inte haft tråkigt i alla fall.

Jaja.. vi har haft det skönt ändå måste jag säga. Inte mycket stress faktiskt. Och det kommer vi få när skolan börjar igen så nu ska vi njuta av de sista veckorna av sommarlovet.
Jag hittade en sådan underbar bild på facebook. Var tvungen att kopiera. Detta stämmer så väl. Tänk om man inte hade haft barnen. Det är dom som gör livet värt att leva! Mina prinsessor <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar