onsdag 28 juli 2010

1 års jubileum


Idag är det 1 år sedan jag satt och slet med att flytta över alla inlägg från metrobloggen och hit. Efter den flytten fick bloggen verkligen ett uppsving. Över 16000 besökare på ett år. Inte så mycket om jämför storbloggarna men jag är så glad för alla ni som kikar in och också ni som lämnar kommentarer.

Hoppas ni fortsätter kika in =)

Här skiner solen idag så nu ska jag snart gå ut och passa på att njuta. Hoppas inte sommaren är slut än men vi har ju hela augusti kvar så jag hoppas på värme då..

Ha nu en underbar dag!!

Kram på er alla!

1 kommentar:

  1. Grattis, grattis..
    Här så ha det regnat på morgon men solen håller på att titta fram lite försiktigt så jag hoppas att det blir fint väder idag..
    Ang mina troll så skulle jag tro att det är runt 30 st osså några tavlor...
    Kram

    SvaraRadera