söndag 29 april 2012

Ny frisyr

Efter att ha gått med två olika hårfärger, det färgade och utväxten som är blond, i säkert tre månader pga av en misslyckad färgning har jag äntligen varit hos frisören. Det som fick mig att jag verkligen ta tag i det var en liten pojke på min dotters dagis. Han var så gullig när han tittade på mitt hår och sedan utbrister han: Du är färgglad i håret. Vad säger man.. Tyckte det var gulligt att han verkligen var ärlig. Så jag eftersökte en bra frisör av mina vänner på fb. Och jag fick ett tips. Och det visade sig vara ett riktigt guldkorn. Har besökt ett antal olika frisörer och de har klippt som jag har sagt. Denna röstade ner mitt förslag och kom med ett eget förslag. Och det är jag så glad för. Jag brukar vara ganska missnöjd, men nu. Är supernöjd med mitt hår. Detta är nog min frisyr för resten av livet, kanske.. Om jag inte tröttnar, haha.. Men det får bli ett senare problem för just nu njuter jag av att inte behöva skämmas för mitt hår =)

Ha en trevlig söndag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar