onsdag 4 april 2012

Men vad tråkigt..


Nu saknar jag ju bloggen.. Näe att sluta blogga helt var ju inte kul. Ska sluta ha några krav utan bara uppdatera när jag verkligen vill.. Det är ju ingen proffsblogg direkt, haha..
Detta känns bättre. Och vilken härlig sol det är ute. Tyvärr är jag sjuk men jag hoppas att bli frisk till påskafton.
Då ska vi äta en klassisk buffé med ägghalvor, omelett, kycklingfilé som ska få puttra i påskmust och lite sallad. Till efterrätt blir det äggtoddy med nonstop- eller turkisk peppar-strössel.
Ska bli smaskens.
Jag måste ju visa bilden på mig och min viktförändring med. Det är konstigt för jag ser inte skillnaden i spegeln men på ett foto, jo där ser jag att det är ganska stor skillnad.

Ha en härlig onsdagkväll!
Kram beslutsångestbonnhustrun Mia ;-)

1 kommentar:

  1. Hade detta vatt facebook hade jag gillat ;D (fbnörd!!!)

    SvaraRadera