torsdag 10 december 2009

Tidig julklapp


När jag och maken var i stan för ett par dagar sedan sa han helt plötsligt att jag skulle få en tidig julklapp.

Jag skulle få välja en hushållsassistent. Blev så glad att jag fick tårar i ögonen. Överraskningar är det bästa som finns =)

Så nu har det bakats både lussekatter och linfrölimpor som ska avnjutas snart.

Kan bara säga att det är ju verkligen så stor skillnad att knåda med maskin. Lussekatterna blev otroligt fluffiga och saftiga.. Aldrig mer handknådning för mig =)

Receptet på brödet lägger jag inte ut utan det hittar ni i den underbara bloggen Hallon & Blåbär

2 kommentarer:

  1. Härligt med julklappar och en hushållsassisent är ju toppen, brödet blir ju så mycket godare.

    Kul att du testade linfröbrödet!

    Ha en toppendag!

    SvaraRadera
  2. Vilken överraskning..
    Har en assistent själv och det är det bästa som finns.
    önskar dig en trevlig helg

    SvaraRadera