söndag 27 december 2009

Då var denna julen över..

Nu var då julen över. Alla julmatsrester är uppätna och idag ska jag göra pommes frites med stekt kyckling och vitlöksdressing till middag. Enkelt och gott.

Hoppas alla har haft en bra jul!
Vår var underbar med julklappsutdelning i två dagar. Det måste vara det bästa som finns, när man får se barnens ögon glittra över alla julklappar som ligger under granen och när de sen får öppna alla. Glädjen man får se när de fick det och det. Härligt.

Nu är det dags att börja tänka på nyår. Ska sitta och leta upp något gott man kan laga som passar alla i familjen.
Hur ska ni fira nyår?

Näe, dags att återvända till min tvätt som ligger och väntar på att hängas upp.

Har även bakat lingonlimpor idag. Recept kommer senare eller imorgon.

Ha nu en underbar fortsättning på söndagen!

3 kommentarer:

  1. ja nu är julen till ända, lite både och tycker jag..
    Vi har varit hemma hos oss och firat med tjocka släkten, brorsans lill tjej (2,5år) va först lite rädd för tomten men sen när hon fick se hur snäll han va så blev hon glad och hjälpte till att dela ut klapparna.
    Nyår ska vi fira själva i år med tonåringarna.
    Blir att spela Wii och nått annat spel, ja god mat också förstårs, hoppas jag i alla fall.
    Ha det gott så hörs vi.
    Mvh

    SvaraRadera
  2. Hej Mia! jag har helt glömt bort att du har en blogg=) hihi är det okej om jag lägger till din blogg på min så folk ser att du finns= ;)

    SvaraRadera
  3. Visst är det härligt med spnda barn på jul som bara längtar efter tomten.

    Nyårsmenyn går jag också och funderar på, men än har inget vettigt dykt upp än, men än är det ju några dagar kvar.

    SvaraRadera