onsdag 2 april 2014

Trivs med allt

Åhh vad jag gillar att gå i skolan. Det är så roligt. Idag har vi gjort räktoast, canapeer och oststänger. Sedan hamnade jag mitt i serveringen. Och det var också otroligt kul. Jag är ju verkligen så hemma i ett kök. Att jag inte kommit på vad jag vill bli tidigare. Det är ju intresse men jag har alltid trott att det är kört pga min avsaknad av gymnasiebetyg. Jag är så glad att man kan få chansen att få utbilda sig som vuxen. Och då utan all matte och adjektiv, plural osv i svenska. 
Jag längtar redan tills imorgon. Och det stora plusset i allt är alla goa människor som går där. Det sociala behöver jag också efter att ha varit hemma i så många år. 
Ha en härlig kväll. Det ska jag ha för det är ju den spännande finalen i mästerkocken. Go Ala och Samir. (Jag hejade på Anders och Markiz)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar