tisdag 2 oktober 2012

Jag fick ett..

...mail från norrmejerier. De frågade om jag vill testa deras nya yoghurt Norris. Och självklart ville jag det.
Jag skulle få ett barnförkläde, en produktkupong och en göra-egen-glass-bytta.
Jag skrev att tillbaka att jag har tre mindre barn och att de säkert vill ha ett alla tre men om de inte skickar ut det, så fick de välja själv vilken storlek de ville skicka.
Så för ett par dagar sedan kom paketet. Med tre fina förkläden. Barnen blev verkligen jätteglada och vill inte ens ta av sig dom.
Tyvärr märkte jag att inte Norris fanns att köpa här i Småland men det gör inget för produktchecken gällde på både verum och västerbottenost. Så vi får se om det blir en god frukost eller middag =)
Så slutligen, tack Norrmejerier för de fina förklädena och det andra =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar