lördag 8 september 2012

Tiden går..

Så himla fort.. helt plötsligt känner man ett bloggsug och inser att det var ju ganska länge sedan jag bloggade nu. Nu har virusarna börjat igen. Både Ida och Magnus har varit jätteförkylda. Tror ni jag klarade mig.. nää då.. så nu sitter jag här o nyser o snörvlar. Fryser  och hostar. Jaja, det går ju över.
Jag har i alla fall hunnit sy färdigt Tildas tröja. Och skulle sytt klart Idas med om inte min förbaskade symaskin krånglat så.
Så efter många svordommar och ilska bestämmde jag mig för att köpa en ny maskin. Jag letade, googlade, läste och rådfrågade i två dagar innan jag hittade en Mia-maskin. Och otålig som jag är ville jag inte vänta utan åkte till Skövde och köpte den. Nu har jag provsytt. Och jag säger bara, woooow.. vilken skillnad. Den syr så fint. Och tyst. Huset skakar inte längre när jag syr, haha.
Nu ska jag fortsätta. Ha en bra helg. =)


1 kommentar:

  1. Blev jättefin tröjan. =) Har oxå börjat få bloggsug efter drygt 2 års uppehåll ;)

    SvaraRadera