torsdag 10 februari 2011

Otur..

Som vanligt har jag otur.. Jag har väntat på en gyn-tid i nästan 3 veckor. Min endometrios plågar mig och jag har ganska svårt att klara min vardag. Idag skulle jag äntligen få träffa gyn och se om det finns något dom kan göra. Men då är ju människan sjuk. Usch vad irriterad jag blev. Varför har man aldrig flyt i livet?

Imorgon ska Ida gå på disco för första gången. Så gulligt och hon och ett helt gäng tjejer är bjudna på lite förmys hos en kompis =)
Hon har stått vid garderoben och tittat och tillslut hittade hon vad hon ska ha på sig.

Nästa vecka är det sportlov. Skulle vilja hitta på något kul men som vanligt kommer väl inte tiden räcka till. Vi ska på 2 sjukhusbesök. Jag fick en ny tid till gyn fast inte "min" gyn men men. Sedan ska Ida gå till ögonmottagningen och kolla synen.
Det är ju tur att man bor som gör för då är det bara att släppa ut ungarna i snön som jag faktiskt hoppas ligger kvar tills dess.

Imorgon är det äntligen fredag. I helgen ska jag försöka vila så min smärta kanske avtar lite. Kanske skulle köpa mig en vetevärmare.(google nästa)


Detta blev visst ett inlägg med bara massa osammanhängande babbel, haha..

Ha nu en underbar fredag och helg!!

Kram =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar