fredag 25 juni 2010

Midsommar

Nu sitter jag här med min nya frisyr och jag börjar vänja mig. Bild kommer när jag tagit en =) Det har varit ett par dagar där jag haft mycket att göra. Igår var 6-åriga dottern hos tandläkaren för att laga ett hål för första gången. Förra gången hon var där skulle de ta ett kort och hon tycket det gjorde så ont så hon grät så de satte upp rejält med tid, 1 timme och 45 minuter. Jag trodde verkligen inte det skulle gå så bra. Döm om både min och tandläkarnas förvåning när det hela gick hur bra som helst. Vid 10.07 ropade de upp oss. Vid 10.35 var det klart. De tandläkarna fick nog lite extra rast =)

Igår var jag också och trängdes med alla människor på maxi. Folk blir verkligen som tokiga. Särskilt vid potatisen, haha..

Nu är det i alla fall midsommar. Vi ska bara vara hemma. Göra en midsommarstång och ikväll ska jag ta med barnen att plocka blommor så de kan lägga dessa under huvudkudden. En mysig tradition som jag älskade när jag var liten.

Idag tänker jag pausa från dieten. Men jag har i alla fall nått mitt delmål. Att komma under 80 kg. Riktigt härligt.

Nu ska jag sätta igång och förbereda maten och jordgubbarna.

Ha en riktigt härlig midsommarafton.

Kram till er alla =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar