torsdag 1 april 2010

Bebisen är här


Nu är min lilla bebis här. Det blev en liten flicka och jag är så lycklig <3 Hon vägde 3220 och var 49 cm lång.

Förlossningen var långdragen men när hon väl ville komma ut kom hon i en flygande fart. Barnmorskan hann inte ens få på sig förklädet, haha..

Bättre bild kommer..

Nu ska jag försöka vila och ta hand om både bebisen och mig själv. Jag har hemska eftervärkar. Det är så skönt att detta definitivt är sista gången.

Ha nu en bra kväll

Kram på er =)

5 kommentarer:

  1. Åh men åhhhh, stort grattis till lill tjejen, vilken liten going..
    Små händerna, osså sånna där kinder som man vill nypa lite i...
    Ta det lugnt nu och njut av varandra..
    Glad påsk och stort grattis..

    SvaraRadera
  2. Åh, vad härligt att lilltösen har anlänt. Ett jättestort GRATTIS till er!

    Ha en bra påsk och sköt om er!

    SvaraRadera
  3. Grattis!!! Min ögon fylls med tårar och jag önskar så jag hunnit skaffa en liten till med min älskade Magnus men vår Benajmin föddes när jag var 39 för två år sen och man blir ju inte yngre...
    Hon ser helt ljuvlig ut, snuffsa henne lite i håret från mig? Hoppas ni får en skön påsk.

    SvaraRadera
  4. Stort grattis till lilltjejen! Vilken underbar påskpresent :)

    SvaraRadera
  5. Grattis grattis! Vilken lycka, sköt om er!

    SvaraRadera