söndag 10 mars 2013

Från tyghög till..

.. fina tröjor =) När man lägger upp ett par tyger på bordet och sedan ser det färdiga resultatet blir man nöjd. Så här är dom senaste tröjorna som blev klara till Tilda för ett par veckor sedan. När jag fick reda på att hon hade fått en dagisplats gick jag igenom hennes garderob. Och jag insåg att det var en katastrof. Stackars lilla gumman. Hon kunde ju inte gå med utslitna, håliga eller fläckliga kläder så det var bara att sätta igång. Just nu har jag en halvfärdig tröja till Tilda som jag ska sy färdigt. Kanske lite nu. Men magen min krånglar så jag har ju aldrig orken. Men nu har jag tagit två ipren på en gång så det smärtar inte så mycket i magen. Undrar om man någonsin blir helt bra igen. Just nu känns det inte så. Men, men.. Jag har ju mina underbara ungar så det är bara att bita ihop. Jag vill inte vara den mamman som inte ens orkar ta sig ur sängen. Så mina nya bästa vänner får väl bli ipren, haha..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar