söndag 24 januari 2010

Äntligen!!

Nu har jag äntligen fått tillbaka min dator. Tyvärr har de gjort en massa (systemåterställning bl a) så alla foton är borta men datorn är ju som ny vilket är positivt =)

Just nu ligger jag nerbäddad i sängen. Är jättesjuk med feber, ont i halsen och lederna. Får ju endast äta alvedon och de hjälper sådär.

Det värsta jag vet är när folk är lata och ligger i sängen med datorn och nu gör jag det själv. Usch och fy, haha..

Men jag har varit lite aktiv här vid datorn och letat efter brödrecept. Hittade dock bara två men jag får kika vidare lite senare.

Lilla bebisen är riktigt busig idag. Det är så hela täcket hoppar till när h*n sparkar. Idag är det 78 dagar kvar till BF. Åhh vad jag längtar!!

Näe, nu tar orken slut igen. Dags att vila lite. Så fort jag blir frisk ska det uppdateras en hel del!!

Kram till er alla!!

1 kommentar:

  1. Skönt att höra att ni fått datorn tillbaka, synd bara att korten inte gick att rädda.

    SvaraRadera