måndag 24 september 2012

Fiiiint =)

Jag gnällde på mina barn i onödan. Så himlans duktiga var dom igår. Dom gjorde det så fint på sina rum. Och jag rensade köket, vek in massa tvätt och rensade massa annan bråte.. När kvällen kom blev det en sväng med dammsugaren. Det är verkligen underbart att vakna på morgonen och kaoset är borta.
Idag hoppas jag att jag kanske till och med hinner sy utan dåligt samvete för jag inte städar istället.
Fast egentligen behöver jag åka och storhandla med. Men fy vad tråkigt. Dom senaste dagarna har jag småhandlat.
Och på tal om att handla. Jag är så glad att Eko har rimmel. Deras puder är perfekt för mig. Och i förrgår köpte jag ett rimmelläppglans. Och äntligen hittade jag ett i min färg. Så idag bjuder jag på en egobild med nya läppglanset på =)
Nu är det dags att sätta fart så jag kanske kan avsluta de två syprojekten.
Ha en trevlig måndag =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar