söndag 1 juli 2012

Majs med grädde

När vi andra åt jordgubbar med mjölk, grädde och socker skulle Tilda bestämt ha majskorn med enbart grädde och så lite socker på. Ser ju inte så gott ut men hon åt upp nästan allt. Underbara ungar, haha.. Och det får mig och tänka på lustiga saker jag gillade som liten. Jag älskade t ex rå grillkorv doppad i socker. Har provat som vuxen och det var inte gott vill jag lova, haha.. Ja, barn har sina idéer. Och det är kul att de vågar prova. Och det kommer bli ett roligt minne att prata om när hon blir vuxen och helt klart tråkigare för visst är det inte ofta man vågar testa skumma matkombinationer, eller hur..


2 kommentarer:

  1. Hej på dig! VIlken go liten jänta du har där, dom har sina ideér ibland! är bara att hålla god min. jag va en sån som skulle ha ketchup på allt och framför allt ägg, nu vill jag ha kaviar på kanelbullarna, så vi har nog alla våra egenheter!

    VIlken pärs du gått igenom och går fortfarande igenom, jag har läst igen mig på inläggen du lagt in och ser att du haft det ganska jobbigt!
    Sänder lite norrländska styrkekramar och hoppas på bättring snart!
    Kram på dig

    SvaraRadera
    Svar
    1. Usch kaviar på kanelbulle.. Haha.. Det lät ju inte gott.. Men ja vi har alla våra små egenheter.
      Ja det är ingen rolig sjukdom, endometrios.. Tack för styrkekramarna. Kram =)

      Radera