tisdag 24 januari 2012

1 månad..


..sen jag skrev.. Helt otroligt vad tiden rusar.. Hela januari har bestått av tre barn med vattkoppor. En liten släng av magsjuka och allmänt bara fullt upp. Just nu håller jag på att skola in min näst minsta på dagis (förskola, jag vet, men jag kan inte släppa dagis, haha)
Det går så bra. Hon är överlycklig. Men jag har på känn att jag kommer fälla ett par tårar första gången jag ska lämna henne där. Men jag får ju inte tänka på mig utan henne i detta läget. Jag vet att hon mår bäst av att vara bland andra barn, få leka och lära.
Och nu har vintern kommit på allvar också. Gegga och lera är fruktansvärt så jag är glad att det äntligen har frusit till i marken och kommit snö. Idag blir det lite pulkaåkning för barnen. Roligt =)
Jag hoppas jag hinner dela med mig av ett recept på rutor i långpanna någon gång nu i veckan. Basen är gula rutan men mina rutor var om möjligt ännu godare =)
Näe dags att ge sig av till dagiset snart. Ha en fortsatt bra vecka.
Kram Mia =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar